colourfulcitykoor.reismee.nl

Uitzwaaien

Nu is onze tour echt afgelopen. Vandaag gaat een groep terug naar Nederland. De rest van de groep waaiert uit naar, Noord-Bali, naar Lombok, naar Flores,naar Maleisie en er blijven ook koorleden achter in Sanur. De achterblijvers hebben vanmorgen de thuisgangers uitgezwaaid en ze veel sterkte gewenst met de kou in Nederland, kunnen wij ons nu niets bij voorstellen! Wij willen jullie, de Reis mee volgers bedanken voor het lezen en bekijken van ons blog. Ook degene die reacties plaatsten bedankt daarvoor. Iedere morgen kijken of er nieuwe reacties waren. Fijn om te merken dat iedereen andersom ook blij is met nieuwe verhalen, foto's en filmpjes. Het stimuleert om het blog bij te houden. Helaas liet de techniek ons vorige week wat in de steek en ging het plaatsen van de verhaaltjes, de foto's en de filmpjes heel erg moeizaam. Nu staat alles erop, alleen de foto's en het filmpje van de afscheidsavond hebben jullie nog tegoed. We plaatsen deze zo spoedig mogelijk. Nogmaals allemaal bedankt en tot ziens, horens of lezend waar dan ook.

Reacties

Reacties

helma

heel erg veel bedankt voor alle nieuwtjes, zodat jullie zo mooi te volgen waren.
ik heb er elke dag naar uitgezien en van genoten.
nogmaals heel veel dank.

Anne van der Rijt

Ik sluit me helemaal bij Inez aan. Dank jullie wel!

En voor degene die langer blijven: nog een fijne vakantie en een goede terugreis voor jullie allen.

Groetjes, Anne

Ton en Lisette

Zitten nu op onze veranda in Lovina en denken aan iedereen die nu terugvliegt.
Oeps.........het is wel even heel erg rustig nu!
Soms denken we even: waar zijn ze nu?
Allemaal heel hartelijk dank. Het waren fantastische dagen zo samen. Het was genieten.
Liefs van Ton en Lisettej

Elly

Bedank voor de mooie verhalen en video s en Fotos
heb er van genoten
voor ieder nog een prettige vakantie en een goede terug reis

Thea tot binnekort je zus Elly

Marianne

Het was fantastisch om jullie op deze maniet te volgen, ik was af en toe stik jaloers, maar jullie zullen zien: oost west, thuis is het ook heerlijk. Voor diegenen die er nog prachtige dagen in Indonesie aanplakken, heel veel plezier! Tot eind augustus. Liefs van Marianne

Kim aardewijn

Het was erg leuk om te kijken en we hebben ook erg gelachen. Nu wist ik al een beetje waar mijn vader en moeder het over hadden. Super gedaan

Jacqueline

Bedankt voor de verhalen, foto's en video's en fijne vakantie voor diegenen die in Indonesië blijven!
Gr. Jacqueline

jullie Karin

Ik kan - door omstandigheden- nu pas reageren weer op jullie uitzwaai-event, maar ik ben blij, dat jullie weer terugzijn en - komen. Bedankt voor het mogen volgen en wie weet, ben ik er de volgende keer wel weer bij. Ik ga nog even genieten van verhalen, film en foto's zoals jullie dat vast ook zullen doen. En dan maar weer: 'tot ziens!' in de Thieme-loods.

Leonie

Han en Bernhart en wie nog meer aan deze blog hebben meegewerkt.
Ik wil jullie bedanken namens onze kennissen voor de geweldige weergave van onze reis ze hebben genoten met ons. En wij hoeven alleen maar te beamen dat het werkelijk zooooooo was. In een woord fantasties.
Nogmaals bedankt en tot ziens op de eerste repetietie.
Leonie

Ruud en Silvia

Erg leuk jullie te volgen.
Wat een belevenis!
Heel veel groeten en plezier, speciaal aan Ton de Kok en Lisette de Haas.

Pieke

Terugblikkend op deze spectaculaire, overweldigende reis met muziek en engagement vol warmhartige ontmoetingen met sympathieke jonge studenten en de Indo-(Halin)ouderen ben ik blij dat ik aldus kennis heb gemaakt met het moderne en historische Indonesië. Qua natuur waren Baturraden en het Park Baturraden een hoogtepunt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!