colourfulcitykoor.reismee.nl

Java zit erop!

Het programma op Java is volbracht. Het waren geweldige weken, waarin we heel veel gedaan en meegemaakt hebben. Muziek brengt veel moois teweeg. Vandaag met het vliegtuig naar Bali. Het is een vlucht van 36 minuten. Bali here we come. Tot vrijdag hebben we vrij en kunnen we wat uitrusten en genieten van de zon zee en strand!

Dees

Tot vrijdag? Han last van jetlag? Of weet jij iets wat ik niet weet?

Hans Hertoghs

Fantastisch wat een reis ! Ben blij dat je nu niet -als ik - in Schotland zit . Regen en kou . Jullie boffen maar . Schraap de kelen en zing met de vogels . Ik tjilp op afstand met jullie mee . Houzee !

Ietje

Wat leuk om jullie zo te volgen, veel plezier op Balie

Carel & Anjali

Beste CCK,
Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Jullie reis(bege)leider Jan tipte jullie site aan ons. En die Jan wordt a.s. woensdag ook al weer een jaartje ouder, maar dat zal hij wel vergeten zijn.
Goede reis verder, veel plezier op Bali, daar hebben wij ook prachtige herinneringen aan!
Salam dari Bonaire, groetjes van Bonaire,
Carel & Anjali

Geja

Ik kijk met spanning uit naar de volgende berichten,
geweldig gedaan!

marij van den Beld

Hé Han en CCK leden, wat geweldig om jullie zo te kunnen volgen, ik had nu pas even tijd om dat te doen. Parijs was een héle belevenis!!! Maar han dat hoor je nog wel.
Zo'n stoel waar je samen met Dees in zit wil ik ook wel, als hij nog in de container kan......!! grapje, ....maar wel heel gááf. Geniet allemaal samen lekker op Bali rust goed uit de groet aan Made en Gung de natuurlijk. Lieve groet uit regenachtig en koud Druten. Marij

Eugene en Jose Schuivens

Beste CCK-ers,
We hebben een geweldige reis meegemaakt en heel veel leuke mensen ontmoet. Een onvergetelijke ervaring, met name Java (Bali is voor ons te toeristisch).
De optreden waren geweldige, vooral door de emotie die los kwam bij de Indiche mensen... kippevel.
Een fantantische reis, met dank aan onze begeleider Jan en onze Indonesiche gidsen.