colourfulcitykoor.reismee.nl

Indo reunie Surabaya

Zo'n mooie kamer nodigt uit tot wakker blijven! Maar helaas vallen de luiken toch een keer dicht. We zijn vandaag 10 juli de hele dag uitgenodigd voor de Indo reunie Surabaya. Het programma duurt van 10.00 - 16.00 uur. Er zijn 2 Indo clubs, de Indo club uit Soerabaya o.l.v. Eddie Samson en de Bambu. Bambu is een Indo club uit Australie, o.l.v. Andreas Flag. Deze heeft samen met de club uit Surabaya deze reunie georganiseerd. Ook de indo's die gesteund worden door Halin waren uitgenodigd. Een enthousiaste groep van mensen was aanwezig. We hebben veel gezongen, alleen met het koor maar ook met alle aanwezigen, die het Nederlands allemaal nog heel goed beheersen. Natuurlijk was er weer voor lekker eten gezorgd. Als afsluiting kreeg ieder koorlid een oorkonde met eigen naam erop, heel bijzonder. Wat een prachtige dag weer en hele dankbare mensen. Hier doen we het allemaal voor!

Reacties

Reacties

Irmgard

Wat een overweldige ervaring moet dat allemaal voor jullie zijn geweest. Ik geniet van de foto`s en reisverslagen.

Jan Brakenhoff

De uitvoering op 10 juli in hotel Matahapit heb ik met veel genoegen bijgewoond. Was als toerist op bezoek in Surabaya en via introductie (Lieke Rajamin) mijn gastvrouw kon ik dit evenement bijwonen. Mijn vriend Max Rijkschroef heb ik helaas niet ontmoet. Over 2 jaar hoop ik Surabaya opnieuw te bezoeken.
janbrakenhoff@ziggo.nl

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!