colourfulcitykoor.reismee.nl

Singing the world songs

Reacties

Reacties

wil Lange

Kippevel, geweldig

Maria (schoonzus van Ben)

ontroerend mooi
Dank je wel voor het mogen meegenieten

Marleen Vodegel-Boeijen

Prachtig samen gezongen. Kon het altijd maar zo "vredig" zijn. Wat een enorme ervaring moet dat zijn! Ik heb er van genoten.

Geja

Imposant met dat orkest
Ik krijg weer koude rillingen bij " Ïndonesia"
Leuk om de gezusters Hilgers en Margreet en Nico te zien

yvonne

Wat mooi zo samen met orkest geweldig om naar te luisteren

Flip Stoltenborgh

Potverdomme wat mooi!

Dees

Zit ik thuis in dit koude kikkerland en kijk ik naar de flitsen van deze voorstelling. Mensen wat was dit een geweldige ervaring. En ik kan het weten want ik was erbij!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!