colourfulcitykoor.reismee.nl

Welkom op het ReisMee log van het Colourful City Koor uit Nijmegen

Hallo en welkom op ons reislog!

Het Colourful City Koor (CCK) gaat van 28 juni tot 15 juli op tournee naar Java en Bali.
Leuk dat je met ons meereist. Op dit reislog houden we jullie op de hoogte van onze optredens en andere belevenissen. Met een groep van 90 personen (koor, band en aanhang) moet het vullen van dit reislog geen probleem opleveren!

Blijf op de hoogte!
Laat rechts op de pagina je e-mailadres achter. Dan ontvang je een mail als er een nieuw verhaal of foto's op de site zijn gezet.

Hierbij volgt vast ons programma in Indonesië:

Zaterdag 30 juni

19.30 uur Erasmushuis Jakarta

Zondag 1 juli

10.00 uur Gereja Immanuel, Jakarta

Maandag 2 juli

11.00 uur Universitas Esa Unggul, Jakarta

Donderdag 5 juli

19.00 uur Kumpulan, Baturraden

Zondag 8 juli

19.00 uur Universitas Negeri, Yogyakarta

Dinsdag 10 juli

10.00 uur Hotel Majapahit, Surabaya

Vrijdag 13 juli

13.00 uur Dhyana Pura University, Badung Bali

Reacties

Reacties

Liek Mac Gillavry

Heel mooi wat jullie doen !!

Annelies

Ik wens jullie heel veel succes tijdens jullie toernee op Java en Bali, allereerst natuurlijk een goede vlucht en zing ze, maar dat kunnen jullie want ik heb jullie al verschillende gehoord en vindt het geweldig wat jullie zingen en ook zeer indrukwekkend. Ik ga jullie volgen. Houdoe!!

annelies hilgers

hoi Annelies van 24 juni,
maar : wélke Annelies ben jij ?
ik ben dus Annelies Hilgers, lid van 't CCK.
én ik ga mee naar Java / Bali.
ik ben benieuwd wie 'jí'j bent................m vrgr AH !

wilma pattinama

Een gezegende vlugt en tot ziens in Jakarta.

anneke kersten

een hele leuke reis en veel succes, leuk om jullie via de site te volgen

Emmy Avril

Ik wens jullie allemaal maar speciaal Gerard, Piet en Annelies want die ken ik , een goede reis, een goed verblijf in Indonesia, heel veel zangplezier en mooie indrukken daar.
Ik blijf jullie volgen!

Marcelle

Hartstikke leuk om jullie op deze manier te kunnnen volgen! En na afloop nog eens gezellig met een glaasje de foto's bekijken, hè Han!
Veel succes met de optredens en veel plezier met elkaar.

Raymonda William en joann

Hallo colourful city koor,

Wij wens jullie allemaal een fijne reis en heel veel plezier!
Wij blijven jullie volgen!

Ad Broos

Beste zangers en zangeressen,
Ik ken jullie niet, maar heel veel succes in Indonesië en geniet van elk moment. Zing vanuit je hart en dan is het écht genieten.
Een goede reis en gezond weer thuis.
ADios

Marleen Vodegel-Boeijen

Beste koorlieden,

Heel veel succes en heel veel plezier met jullie optredens. En Gerard (mijn broertje) speciaal een salamat makan toegewenst. Goede reis allemaal.

Groetjes

Karin Kuiper

Hallo koorgenoten
Ik ben jullie in mijn hoofd en in mijn hart al aan het volgen vanaf vanmorgen 05.40 uur! Nu op Schiphol, straks in het vliegtuig.... Ik wens jullie veel:'slaat, 'sleuk, 'smooi, 'sprachtig en 'slekker! Tot volgs!

Jan Koeleman

Hai Pieke,

Ik wens je een fijn verblijf in Indonesie. Zingen kun je. Eindelijk in het land, waarover je al veel hebt geschreven. En ik wens het hele koor succesvolle optredens.

Wil Lange

Wat ontzettend leuk om dit met jullie te delen.
Voor ons is het heel herkenbaar daar wij vaak in Indonesie geweest zijn. Bij onze pleegzoon , Santos, in Baturaden, zullen jullie het wel goed hebben. Doe hem en zijn familie onze hartelijke groeten van Pa & Ma.
Ton en Wil Lange
Capelle ad IJssel

Inez vandeudekom

lieve koorleden, geniet van elke minuut.
Inez

Rie je schoonmoeder

Wij zullen proberen alles te volgen ons e=mail ingevuldwij wensen jillie allemaal veel sucses

Jos en Katrijn

Dag Han,
Zojuist een telefoontje gehad van M&M. Elin is geboren........dus ook proficiat. Groetjes en succes vandaag in Jakarta. Oh sorry. Dat is natuurlijk al geweest. Gaatn jullie optredens goed? We horen het wel. Allemaal veel succes en tot ziens.

Hennie smit

Net het filmpje van de kerkdienst gezien:kippevel en tranen in m'n ogen!

Annelies

Heb ook net het filmpje van de kerkdienst gezien, geweldig om te zien en te horen. Veel succes weer met de volgende optredens, groetjes,

ellen .hoogveld@gmail .com

beste Mirjam

Ik ben net terug uit Roemenie het was een zeer indrukwekkende reis naar de sloppenwijk .
OOk jij zult veel meemaken .
een reis om in je hart ,te stoppen met al je ervaringen geniet ervan ,en heel veel liefs Ik blijf je volgen .

Veel liefs Ellen


OOK de groeten voor Pieke een reis naar je dromen .
Je hebt er veel over geschreven .

liefs Ellen

Anita Louise Maspaitella

I saw your "koor" performance at Immanuel church this morning, heel mooi! Veel succes!

Huub en Nellie Rikken

Hoi, Gerard, Annemieke, Marloes en Joop,
we hopen dat jullie een prettige vlucht hebben gehad en een hele fijne tijd tegemoet gaan in het verre oosten.
Tot volgende week op Bali, we hebben er zin in.
Groetjes Huub en Nellie

Daan en Brechje

Ha opa, heel erg leuk!

the Wijers vader van Theo

Beste kinderen,

Na het zien van de video filmpjes, de prachtige omgeving,
een prachtige ervaring geniet ervan. Zoiets moois maak je maar 1keer in je leven mee!

Ik hoop dat het met de zang net zo goed gaat als met het genieten van de reis.

Tot gauw in mijn nieuwe huisje De Meent!

Groetjes je vader ( eerste keer online....88 jaar)

Anja Berger

Hallo Wilma ,ik hoop dat je het naar je zin hebt daar in Java,ik heb jullie foto's bekeken en zijn bijzonder mooi nog heel veel plezier met het koor in Java,
Rob zei ? het koor ziet er professioneel uit heel veel plezier met je koor leden in Java
doe de groetjes aan Bram
veel liefs Anja

Huub en Nellie

Hoi allemaal,
Nou jullie kunnen je verheugen op een prima hotel met prachtige tuin, Huub wil stekjes mee nemen voor thuis,
je kunt hier heerlijk relaxen en dat hebben jullie wel verdiend zou ik zo zeggen. Heel veel plezier nog en zing maar deze kant op. Wij kijken er naar uit, naar de verhalen en het weerzien, groetjes Huub en Nellie

wil lange

stekjes meenemen is verboden, kijk uit bij de douane

Mirjam Hilgers

Lieve Annelies Wies en Janny
Ik geniet van jullie vidio`s en foto`s. En vooral jullie mooie muziek. Lieve groet uit Nijmegen
Mirjam xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!