colourfulcitykoor.reismee.nl

Met de trein naar Surabaya

Voor de vroege opstaanders was er een excursie naar de Borobudur. Voor de uitslapers betekende het dat ze om 12.00 uur uitgecheckt moesten zijn. Om 14.00 uur vertrok de trein naar Surabaya. Wat een heerlijke reis. Vooral met heel veel beenruimte, goede airco en een prima service. Een mooi uitzicht over de rijstvelden, dorpjes, bossen enz. Na 5 uur rijden in Surabaya gearriveerd. De bussen stonden al weer klaar om ons naar het hotel te brengen. Daar aangekomen waren de oh's en ah's niet van de lucht. Wat een prachtig onderkomen, het Hotel Majapahit Surabaya oftewel het voormalige Oranje hotel. Woorden schieten tekort. Maar onze fotograaf maakt er zeker foto's van, dus kunnen jullie ook meegenieten. Gaan nu ook proberen weer foto's te plaatsen.

Reacties

Reacties

jullie Karin

De borobudur heb ik vorige week ook gezien, maar toen kon ik erom heen lopen in 2 minuten. Op de Floriade, erg mooi, maar zal vast geweldig zijn in het echie...
En zo'n mooie comfortabele treinreis en prachtig hotel: ik benijd jullie vandaag ernstig.
geniet er lekker van. van alles en zing ook een keer voor mij hier in dat vaderland....waterland...kaasland...

Miriam Kroeze

Fijn dat jullie het zo mooi hebben. Groeten van Ruud Ouwehand en mij. Nog even een berichtje van Ruud. Pas op je geld in dat inderdaad mooie hotel. 400 euro uit zijn koffer in de slaapkamer gestolen tijdens het optreden in het hotel....

M en N

Na 13 dagen zingend en ook zuchtend van west naar oost Java te zijn gereisd, vragen we ons af wat het ons heeft gedaan. Wat er is gebeurd in de contacten, in het geraakt worden, in het plezier en in de bedoeling van deze reis.

Zowel met studenten in Jakarta en Yogyakarta, als met de gemeente van de Willemskerk, als met de kinderen en hun families van de kampong in Baturraden werden we meegenomen naar de mogelijke wereld van humaniteit, waarvoor we immers ons zingen inzetten.
Dat leggen we ook wel uit in folders, emails en inleidingswoorden. Maar het wordt pas echt als je er staat en als de vonk tussen publiek en koor overslaat.

Het zal nog even duren, voordat we dit kunnen laten landen en een plek geven.

Maar dit moest er nu toch even uit.

Margreet en Niko

Marlene van Haalen

aan Wilma en Bram,
wat maken jullie toch veel mee. Ontzettend mooi om het allemaal via de foto's, video's en verhalen mee te mogen beleven. Zo'n reis is onvergetelijk, lijkt me. Wilma, ik hoop dat het met het eten enzo een beetje goed gaat.
Bram, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Genieten jullie nog maar lekker van de reis.
Groetjes, ook van Bennie en Dirk.

An en Geer Schoonderwoerd

Hoi Marian en Joop Hopman en natuurlijk die andere Joop.
Zo te zien hebben jullie het naar de zin. Wij hebben de foto's voor zover mogelijk bekeken. Het laden van al die foto's vraagt enige tijd op de plaats waar wij nu zijn.
Geniet nog van al het schoons. Met ons gaat het prima. Tot over een paar weken.

Ton en Lisette

Hoi ton en Lisette, wat een prachtige reis. Iedere dag volgen wij jullie. Hartstikke leuk maar stiekem wel een beetje jaloers ha ha ha, Lisette ik kan zien dat je geniet ook in de becak en ton jij laat je maar lekker insmeren .geniet maar lekker verder de groetjes uit Nijmegen. Henk en Sanny .

Jacqueline Rutten-Best

Zo; helemaal bij-gelezen en gekeken. En dan zit je hier met een toch iet wat jaloers gevoel in het druilerige Nederland... Ik zou op dit moment toch stiekem wel even willen ruilen. Iemand zin in een 'heerlijk koele dag in Nederland'? Het lijkt me echt fantastisch om mee te maken allemaal. Leuk ook om allerlei liedjes van jullie Lindenberg concert in mei terug te horen. Geniet en zet 'm nog op daar in Indonesië en zeg maar dat ik eraan kom volgend jaar! Gr. Jacq.

Loes Boltong

Ha Dees , Wat krijgen jullie veel te zien en heel veel indrukken te verwerken. Mooi land lekker weer,lieve mensen om je heen en heerlijke muziiek maken, wat wilt een mens nog meer?
Geniet er van! Groetjes Loes

Aan 'onze' Karin

Karin het koor heeft tijdelijk een nieuwe naam omdat imodium het middel is dat de diaree, waar een groot gedeelte van het koor last van heeft, STOPT!
Groetjes van ons allemaal.

anja berger

wat ben ik jaloers als ik deze beelden zie, Wilma geniet ervan en oh ja Bram nog gefeleciteerd.

Ineke Visschedijk

Hai Ton en lLisette,
Ik geniet met jullie mee, maak de reis met jullie mee,!
en leef met jullie mee.
Een hele fijne voortzetting,ik denk dat jullie nu op Balie
zijn?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!