colourfulcitykoor.reismee.nl

Yogyakarta

Het restaurant waar we uitgenodigd waren was een prachtige gelegenheid in indonesische stijl tevens was het een museum met prachtig meubilair en mooie serviezen. Afgevaardigden van de universiteit heetten ons van harte welkom. De rector kwam iets later en hield ook nog een praatje. Een lekker buffet en een gezellige avond met elkaar. De volgende morgen om half elf repetitie bij Yogyakarta State University Met de Violet Vocal Group en de Violet Orchestra. Wij van het 'Imodium' koor moeten het vandaag zelfs zonder Johnny doen. Gelukkig hebben we in Frank, de pianist van de band, een uitstekende vervanger gevonden. Na een goede repetitie terug naar het hotel. Om half zes weer present om gezamenlijk naar de universiteit te gaan voor ons optreden. De zaal was goed gevuld en evenals in Baturraden was ook de televisie aanwezig. Johnny heeft deze avond, hoewel nog wat bleekjes, weer gedirigeerd. Hoogtepunt was de Medley Nusantara die we samen met de violet Vocal Group, en de Violet Orchestra hebben gezongen o.l.v. Frank Deiman. Met 110 man op het podium een mooie afsluiting van de avond. Moe maar voldaan weer naar het hotel. Morgen vooral gezond weer op.

Annelies

Wat is het toch onvoorstelbaar allemaal wat jullie daar beleven, zal voor jullie ook iedere keer weer een verrassing zijn wat er zal komen en hoe het allemaal verloopt. Zal wel een ander gezicht zijn als John wat bleekjes ziet, wens hem het allerbeste. Groetjes.

Marleen Vodegel-Boeijen

Complimenten voor degene die het allemaal georganiseerd hebben. Het zijn niet de eerste de beste plaatsen en locaties waar jullie optreden. Mooi hoor. Fijn om te lezen en te zien wat jullie allemaal meemaken. Hopelijk zijn jullie snel van buikloop af. Niet vergeten om ORS in te nemen en veel sambal eten (voor het zoutgehalte). Nog heel veel succes gewenst met jullie reis en optredens.

Ikke

Rie al beter ? Hoop het voor je,han ik zou de volgende keer ook in een aanhanger gaan zitten ziede veul meer leuke fotos en geweldige film mijn complimenten ,nog veel genot houdoe he

Elly

Dag Allemaal Zaterdag met de vader van Thea Seuren begrijp dat er meer Thea s zijn de verhalen gelezen en naar de filmpjes Bijzonder om jullie zo t volgen hij komt volgende week weer ik zelf geniet met jullie mee Groeten van je zus Elly en ook van Vader piet tot de volgende keer

jullie Karin

Joh! geen video van dat 110 man/vrouw sterke koor.... dat had ik nu weleens willen horen, een stukje medley natuurlijk. En dan ook nog op tv! Was Johnny ziek, gelukkig weer beter begrijp ik? En waarom hebben jullie een nieuwe naam? Ik ben wel een volger, maar kan het even niet volgen!
Nou mensen op naar Surabaya. Bali komt al weer dichterbij. Veel groeten vanuit een nat en grijs Nederland/Vaderland/Moederland.

inez

Wat een mooie reis.
Het is heel leuk om jullie te volgen.
Het is een prachtig vervolg verhaal en ik zou willen dat de filmpjes veel langer duren.
Mijn complimenten voor de filmpjes, de verhalen .
Inez