colourfulcitykoor.reismee.nl

Baturraden

Baturraden, waar een heerlijke temperatuur heerst, ligt in een prachtige omgeving. Ook hier weer de mogelijkheid om deel te nemen aan excursies(zie foto's). Er zaten ook heel wat mensen aan het zwembad die de Indonesie medley gingen oefenen. Deze medley gaan we zingen in Yogyakarta. 's Avonds een optreden in de kampung Kemutug van Baturraden. In deze kampung staat een school die door Stichting Tileng (www.tileng.nl) is opgezet en wordt betaald. Op dit monment zitten er 243 kinderen op school. Wouter Muller die met zijn band met ons meereist is ambassadeur van Tileng. Het leek wel of het hele dorp was uitgelopen! We kregen weer een warm onthaal. De tafels en stoelen mooi aangekleed, een groot podium en een heerlijk buffet. Optredens van de bewoners met zang en dans en daarna het koor. Het was een gezellig en ongedwongen optreden met medewerking van alle aanwezige kinderen, die de Indonesische liedjes uit volle borst meezongen. Na een gezellige avond weer terug naar het hotel.

Mirjam Hilgers

Lieve zussen (drie zelfs)
Ik geniet van jullie berichten en de muziek. Wat gebeurt daar veel met jullie en de mensen om jullie heen!
Een hele goede tijd. Lieve groet Mirjam