colourfulcitykoor.reismee.nl

In de bus naar Baturraden

Na onze rustdag die toch niet voor iedereen een rustdag was (zie foto's) zijn we weer vroeg opgestaan. Om 8 uur op weg naar Baturraden. Een prachtige busreis die 10 uur duurde. In de bus leek het of er een mooie film draaide, prachtige natuur, het gewone leven op straat. Op de weg leek het soms wel een horrorfilm. Complimenten aan de chauffeurs van onze drie bussen, die ons veilig in Baturaden hebben gebracht. De hele groep ging 's avonds op pad naar het Baturraden Adventure Forest. Over donkere paden, met gevaar voor eigen leven,kwamen we boven aan waar ons een warm welkom wachtte, met kampvuur en muziek. Na een heerlijke Indische maaltijd werd er nog gedanst en gezongen.de maan verlichtte het donkere pad terug naar de busjes. Moe maar voldaan kwam iedereen weer terug bij het hotel.

Stichting Tileng

Welkom in Baturraden bij Stichting Tileng In Indonesie. Fijne tijd daar.

Wil Lange

Het is zo mooi daar, weet precies waar jullie zitten. In het dorp van onze pleegkinderen. Doe iedereen maar de groeten van ons.

The wijers vader van Theo

Beste kinderen,

Nadat ik de video gezien heb, is het verschrikkelijk mooi daar. Ik hoop dat jullie genieten.
Wij zijn inmiddels al druk bezig met Meent, als je terug bent dan woon ik al op de Meent.
Beste Theo en Thea ik hoop dat jullie genieten, die kans krijg je maar een keer

Groetjes je vader )voor het eerst op de on line