colourfulcitykoor.reismee.nl

Optreden in de Esu Unggul Universiteit in Jakarta

Mochten jullie thuis allemaal denken dat wij hier heerlijk aan het vakantie vieren zijn dan valt dat toch wel tegen! Maandagmorgen om 6 uur opgestaan om op tijd op de Esu Unggul Universiteit te zijn, waar ons derde optreden plaats vond. De universiteit heeft ons bezoek aangegrepen om een project op te zetten rondom ons motto: Cry for humanity. Er zijn prachtige foto's gemaakt rondom het thema. Deze konden we allemaal bezichtigen in de zaal waar de optredens plaats vonden. De studenten drama vertolkten het thema ook op verschillende manieren. Indrukwekkend. Na het optreden van het Esu Unggul koor met prachtige Indonesische liedjes was het de beurt aan het CCK. We kwamen op met het Molukse lied Wolan e De studenten vonden het een mooi ' Nederlands ' lied. Zou dat aan onze uitspraak  gelegen hebben!?!Wederom vele enthousiaste reacties op ons optreden.

Het CCK nam uit Nederland laptops, usb-sticks, telefoons engelse boekjes en schriften e.d. mee voor The happy English. De Esu Unggul Universiteit ondersteunt dit project. Kinderen die onder de bruggen in Jakarta leven krijgen de gelegenheid Engele les te volgen. Het CCK zorgt ervoor dat deze kinderen in ieder geval weer een jaar lang deze lessen kunnen blijven volgen.

Na dit alles overhandigd te hebben zongen we samen met de kinderen van Happy English nog een liedje. Als laatste een gezamenlijk optreden van het Esu Unggul koor met het Colourful City Koor. Prachtig !

Na afloop kregen alle koorleden een prachtige wajang pop, de foto's van het project 'Cry for humanity' waren ook voor het koor. En alsof dat nog niet genoeg was kregen we nog een heerlijke lunch aangeboden.

Tijd om afscheid te nemen van Jakarta. De bus wachtte op ons. Een prachtige rit van Jakarta naar Bandung volgde. Morgen, dinsdag, RUSTDAG!

Marcel & Monique

Op de eerste plaats: Theo van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Thea natuurlijk ook met je mannetje!! Wat super om zo met jullie mee te lezen/leven. Erg indrukwekkend die verhalen, foto's en video's! We wensen jullie nog een geweldige reis en veel plezier en geniet van jullie rustdag vandaag! Heel veel groetjes van de andere buurtjes: Marcel, Monique, Luna en Indy.

Frans en Mien

Hallo allemaal en speciaal Han.
Kippenvel na het zien van jullie optreden in de kerk, werkelijk prachtig .
We blijven het volgen , succes .
Frans en Mien.

Stichting Tileng

Het lijft boeien. Blijf ons op de hoogte houden.

Marleen Vodegel-Boeijen

Wat prachtig allemaal. Een hele belevenis voor jullie. En zo'n warm onthaal op de universiteit. Fijn voor jullie. Ook het ondersteunen van het project Engelse les aan de arme kindjes, goed hoor!
Op naar Bandung naar de geboorteplaats van Pa Vodegel. De temperatuur is daar zeer aangenaam, daar woonden de Indo's en de Nederlanders graag vanwege de temperatuur. Fijne rustdag toegewenst. en nog veel plezier met jullie optreden de komende tijd.

gr. Marleen en George

Karin Kuiper

Hallo mede koorgenoten! Ik begin jullie nu wel een beetje te missen, hoor en als ik al die verhalen zo lees, de foto's en video's zie, dan doet het af en toe een beetje pijn.... Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Wat een geweldige ervaring. Rust lekker uit vandaag, heb je verdiend. Vooral heel veel liefs voor alle bassen, Yvonne, Wilma, Pieke, Ineke, Inge en John en ... en ... ach ja: allemaal! Tot volgs!

Huub en Nellie Rikken

Hallo allemaal,
Huub en ik genieten van jullie mooie en ontroerende optredens. Ook willen we Joop Thijssen van Harte Feliciteren met zijn trouwdag, we gaan straks naar Thea,
drink er maar een bintangetje op! Wat een prachtige foto's, alles ziet er erg verzorgd uit. Een compliment voor de man van de beelden. Heel veel plezier en rust vandaag maar lekker uit, tot ziens op Bali

Mai vd Velde Toonen

Hoi allemaal, ik volg jullie sinds vandaag (4-7-2012) op deze site. Ik heb het adres van Raymonda gekregen. Helemaal super om naar de video's en foto's te kijken. Geniet nog van deze reis. Speciaal voor Ria en John (kun je daar ook kaarten?)
Groejtes Mai