colourfulcitykoor.reismee.nl

Arrived

Na een voorspoedige vlucht zijn we in Jakarta aangekomen, waar we met eigen bussen werden opgehaald. We konden nog niet in het hotel dus kregen we meteen een rondrit door Jakarta. Bij het hotel aangekomen werden we hartelijk welkom geheten. Om 19.00 uur worden we verwacht bij het diner aangeboden door Merapi Tour & Travel uit Overasselt.

Kijk bij de video's voor een impressie.

Claudia Prick van Wely

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, eet smakelijk voor straks en heel veel plezier, groetjes aan mijn ouders!

Stichting Tileng

Gelukkig alles goed gegaan. Veel plezier daar op Java.

Corrie Wijers

Fijn dat wij een beetje mogen mee reizen met jullie..
Dank je wel daarvoor!
Iedereen een héél fijne vakantie toegewenst en vooral veeel liefs voor mijn broer en schoonzus.

Familie Boerman

Leuk verblijf aan jullie allemaal, Thea en Theo in het bijzonder..............

Groeten uit Groesbeek van de Familie Boerman.

Emmie de Boer

Ik zou wel om een hoekje willen kijken als jullie in Baturraden zijn bij Santos, doe hem en zijn familie de groetjes, wij zijn er in april nog geweest.

Lieke Meijs

Heel fijn dat de reis voorspoedig is verlopen en jullie al meteen van dat heerlijke eten konden genieten. Daar gaat het Gerard, mijn man, eigenlijk om. Nog een hele fijne reis met mooie optredens.

Mette, Tjeerd en Kalle

Wat fijn om jullie - en ja, natuurlijk vooral (o)pa en (o)ma - van zo dichtbij mee te maken. Mooie plaatjes, het ziet eruit alsof jullie de jetlag al zijn vergeten :) Toitoitoi vanavond!